Autor: 021.rs

Novi Sad
01.07.2022.
18:34 > 18:38
JP "Koridori Srbije" napravilo je "proceduralnu grešku" kada je u pitanju seča stabala na Šodrošu kao deo pripreme za izgradnju novog mosta, priznao je direktor ovog preduzeća Aleksandar Antić.
  • Mrzovoljan

    06.07.2022 16:37
    Pre 70 godina, na mestu gde ce prolaziti most, niti je bilo puta niti naselja - to je bila perfierija... Da nije vucevicu pozlio od vrucine.. samo neka przi!
  • Mastodont

    05.07.2022 15:52
    "Ne može 10 ljudi da od grada pravi taoca i teroriše 400.000 ljudi."

    E u tome je caka što ni ne mora. Dovoljno nam je da rasteramo vas lešinare i pijavice, a to 10-20 ljudi može itekako.
  • Novosadjanin

    05.07.2022 13:58
    Trazim objasnjenje
    "Ne može 10 ljudi da od grada pravi taoca i teroriše 400.000 ljudi.".... a kada sacica ljudi pravi kao neki reli na Miseluku i most Slobode tada zatvaraju uz blagonaklonost i gradonacelnika to nije terorisanje 400.000 ljudi?
  • cole

    05.07.2022 11:37
    NEMA RAZLIKE
    Vučević se od Vulina razlikuje samo po izgledu, inače sve ostalo je isto.
    O čemu dalje da pričamo. Bilo bi suviše nabrajati nedostatke i propuste.
  • JA

    05.07.2022 08:49
    inž
    oni koji rade oni i greše i ispravljaju. oni koji ne rade pala.ude, dokoni ljudi...
  • Pero

    05.07.2022 07:19
    Mostovi
    Po mom skromnom mišljenju, bolje je uraditi most Begeč - Banoštor (Cerevicka Ada) ili B.Palanka-Nestin. Povezati Bačku i Srem, Beočin, i sela uz Dunav, a ne da u N.Sadu prelaze i to na 4 mosta. Ne kažem da N.Sad ne treba nov most, ali veći je prioritet ovo sto sam naveo.
  • Jole

    05.07.2022 06:23
    E tako
    Volim sto vas rasturaju ovi nazadnjaci u zdrav mozak. I rade vam sa gradom sta god im se cefne. I sve zato sto ste kukavice i bezkicmenjaci koji ne znate da ustanete za sebe. E tako vam i treba neka vas urnisu za bolje i niste. Dok je ovaca bice i sisanja. A vi blejite ,kmecite i kukajte preko socijalnih mreza. Ali realno nista necete promeniti jer njih zabole bas za vase misljenje. A vi ste sami po sebi pokazali da ste kukavice koje ne smeju da izadju na ulicu i da se bore za svoj grad. Prema tome mosta ce itekako da bude.
  • NN

    04.07.2022 13:02
    To vidite a most stvarno treba. Koliko sume je posekao nacionalni park,kome je dato da je sece pa ni penzioneri nece imati par metara za zimu. U napred je sve prodato pa bunite se malo zbog toga
  • Kss

    04.07.2022 12:58
    Nisam clan Sns a i inace ih ne podrzavam ali za gradnju ovog mosta jesam. Zivim na sremskoj strani i jezim se od pomisli na Sremsku Kamenicu u bilo koje doba dana. To nam treba.
  • Coki

    04.07.2022 00:20
    Nećemo most nego novog direktora Čistoće koji će organizovati ljude i vratiti mehanizaciju u firmu. Čim mu se zaljulja fotelja on se brze bolje udalji od svog poksa i krene u uvlačenje naprednjacima jer se nada da će ga oni zadržati. Pa kome on treba kad ne ume ništa….
  • ns

    03.07.2022 19:50
    Krivi smo mi sto smo ih pustil
    Kakva bahatost i bezobrazluk, kao moze nam se sta hocemo, sto bi mi postovali tamo neke procedure.
  • Novosađanka

    03.07.2022 18:45
    Građ. zemljište.
    Ovo su sve "mudre" glave. I Dunavsko korito će proglasiti za "građevinsko zemljište, a građevinsko zemljište će prodati kao "njivu". Šta će ljudi, pa moraju obezbediti celo svoje pleme, za narednih sto godina.
  • Мирос Лав

    03.07.2022 14:25
    70 година
    "Пре 70 година је Нештин био удаљен од Бачке Паланке 7 км. А сада је 47км. "
    Извињавам се,погреших ...сада је удаљеност 80 км.
  • Cccaki

    03.07.2022 13:08
    Vucevic zvani Vucicevic
    Vucevic ne ume ni da nadje Strand?
    Ni tangentu za plivanje na istom
  • Pozdrav sa Popovice

    03.07.2022 08:52
    Mostovi spajaju ljude
    Ovaj most je najvažnija investicija za Novi Sad,srećni radovi.
  • Toma

    02.07.2022 22:25
    Ne veruju vise ni deca
    Najsmesniji su mi Crnogorci koji jos uvek veruju da ce ih primiti EU, a imaju sanse kao i Severna Makedonija , tj nikakve.A i Kurti ima sanse malo vise od BIH da pristupi EU, isto nikada.
  • miser

    02.07.2022 20:03
    lopovska družina
    Sramota!
    Sramota!
    Sramota!
  • seeeeee

    02.07.2022 19:34
    lopovska posla
    Vučevića zanima samo ono sto mu u bg narede, ili ono što mu bocara zaradi i donese. Nista novo, ostaće u Novom Sadu upamćen kao najgori gradonačelnik.
  • Skup

    02.07.2022 15:13
    Tuzni
    Kako se svi okupe kad je kes u pitannu. A mrze se zbog pozicija ko ce pre. Kes smiruje.
  • Bojan

    02.07.2022 13:36
    @Komentatori?

    Imaginarnim mostom neće ići nikakav saobraćaj, pa tako ni teretni.
  • Za

    02.07.2022 11:24
    G pen
    Istina. Sve što se dešava u gradu zasluga je privatnog sektora koji zdušno podržava nazovi gradonačelnik (bogatih investitora), nazovi advokat, poslušnik vlasti i braće... Recimo kratko SVE NAJGORE što je ovaj Novi Sad video i iznedrio zadnjih 100 godina!
  • Toma

    02.07.2022 11:06
    drugari
    Ono kad sa drugarima unakaziš 2. grad u zemlji i onda se ljudima ceriš u lice.
  • Мирос Лав

    02.07.2022 10:29
    70 година
    Пре 70 година је Нештин био удаљен од Бачке Паланке 7 км. А сада је 47км. Немам ништа против изградње новог моста али да из Б.Паланке морате скелом на сремску страну у 21 веку е то је недопустиво...
  • /

    02.07.2022 10:00
    /
    ... a mogu i na glozane do begeca
  • /

    02.07.2022 08:47
    /
    @mirko
    je sns laz..cina na kvadrat.
    za petrovce, odzake, sombor i taj kraj direkt je irmovackim putom do futoga pa na skelu.
    ako znate uopste put.
    ili na palanku pa malo u hrvatsku.

    500m od drugog mosta na limanu im bas nista ne znaci.

    opet govorimo o fasizmu prema zivlju iz toga kraja.
  • Marta

    02.07.2022 08:32
    Ova vlast!
    Problem ove vlalasti je njena nemogucnost da sagleda samu sebe. Nije sporan 4.most u Novom Sadu i to je samo spinovanje, opet politickih diletanata koji su na funkcijama, vec cinjenica da se svi projekti rade za korist privatnih investitora i njihovih politickih namestenika. Miroviceva izjava za inspekciju je direktno mesanje izvrsne vlasti u upravni sistem i anulira makar i privid pravne drzave. To je tragicno, sto je bahatost tolika, da cak vise ne zele ni privid da je nesto proslo pravnu proceduru. E tu je tragedija ovog naroda i grada.
  • Orvel

    02.07.2022 07:50
    Stručnjaci
    Zigor, Miloš i Antić o stručnosti… pustili su da seku,i kao nisu ispoštovali procedure. Opšta mesta kao paravan za neznanje.

    To nisu bilo kakve procedure, radi se o području koje je ekološki koridor i predstavlja stanište za zašdtićene i strogo zaštićene vrste u periodu kada je zabranjena seča.
  • A

    02.07.2022 07:41
    A
    A stobiga tangiralo,bas?! Imaju vecinu i narednih 5 godina im nemoze niko i nista!!! Gradjani su sve ovo hteli i dobili su!!! A vi samo kuckajte poruke po obicaju!!!
  • Grad ns

    02.07.2022 07:38
    Rusitelji
    Most je odlican projekat ....samo treba da ga vide strucni ljudi I po slovu zakona.Tu nastaju problemi ...u swim sverama nasih zivotu.Ulazak u grad iz pravca Rumenke je kao u Tetovu..sramota.Rupa do rupe ,nema trotoara itd.Smeca na save strane,deponija na samom auto putu.bruka,sramota.Da he pricam o buci iz lokala koja urnise gradjane...Centar iz svakog lokala tresti ziva muzika(Pupin pab,Giardino)Kamenicani ne mogu da spavaju od nelegalno postalvljenih splavova..korupcija,korupcija...
  • pl

    02.07.2022 02:18
    tehnicki propusti se ne desavaju strucnim ljudima
  • Мирко

    02.07.2022 01:12
    @alexa
    Јесте да није потпуни директ на Булевар Европе, и лепо пише да ко разуме схватиће, очигледно је да нисте схватили, што се види из приложеног коментара.
  • lala

    01.07.2022 22:54
    gradonačelniče smrde kante
    Gradonačelniče zašto Čistoća ne odnosi kante od nedelje na Sajlovu i Veterniku. Da li tako prezentujete grad kulture?
  • Urbanista

    01.07.2022 22:46
    Ne gradonačelniče, opet niste u pravu.
    Ni jednim "svojim" projektom se ne držite velelepnog GUP-a iz 1950, a sasa ste ga se setili!?
    Pre nas vi vraćate u period od pre 100 god, nakon što je Vojvodina postala Srbija:
    Mada je (proto) urbanistička delatnost u Novom Sadu bila razvijena i u godinama pre Prvog svetskog rata, u prvoj posleratnoj godini nastaje skica, kako je naziva Ljubinko Pušić, koja je manje govorila o konceptu razvoja grada a više bila rezultat zemljišne politike i privatnih interesa krupnog kapitala.
    Sram vas bilo!
  • Jeldžana

    01.07.2022 22:42
    Auuu komentara
    Ovi neki, kao da će prelaziti preko drveća, a ne preko mostova. Nismo majmuni, nego ljudi i mostovi su nam potrebni.
  • Alexa

    01.07.2022 22:42
    @Mirko
    Evo bogumi ako ja znam kako se iz Bečeja i Temerina direkt ispada na Bul. Evrope. Koliko ja poznam puteve, ta dva izlaze ili na kačku petlju ili na Sentandrejski put, direkt. Za Bul Evrope morate malo autoputem, tako da nije direkt i ne laprdaj. Svaki sns simpatizer prvo slaže, pa tek onda udahne.
  • Leptir

    01.07.2022 22:33
    Ispravka izjave...
    " ja sam za most, oni nisu"
    Ispravka" ja sam ZA, (ne interesuje me priroda, niti , ne deset aktivista vec stotine, )MOST. Oni su protiv mosta na mestu ŠODROŠ, i protiv unistenja biljnog i zivotinjskog sveta" ispravka: ne deset ljudi, vec stotine ljudi. Peticije protiv mosta na to. Mestu, naravno nisu bitne i ti ljudi se ne računaju.
  • Aleksandra

    01.07.2022 22:15
    Građevinska šuma i priobalje
    Dakle, greška je samo proceduralna?! Pre seče nisu obavestili Vojvodinašume da će se seći na zemljištu, koje nije šum. Ko je ovde lud?! Zašto bi Vojvodinašume nila nadležna za nešto, što nije šuma?
  • Nina

    01.07.2022 22:07
    Ma nemoj
    Ma nemoj, priznao grešku. E pa žao nam je to neće drveće vratiti u život. Seču ne praštamo.
  • Komentatori?

    01.07.2022 22:05
    A što je izgradjen most slobode kad su na bulevaru bile stambene zgrade??? Zasto je napravljena duga kad su tu isto zgrade a jos i gradic ispod tvrdjave??? Vi mislite da se mostovi samo prave na autoputevima ili sta? Ovo je gradski most, kao sto je most slobode i duga. To znaci da je samo za gradski saobracaj, ne tramzitni teretni, najvece vozilo koje ce da prodje preko njega je autobus. Koliko puta treba vise da se ponovi, vec godinu dana isti komentari o kamionima ispod prozora. Kamioni ce ici zezeljevim i ovim mostom sto spaja petrovaradin i kac. Informisite se vec jednom i prestanite da pisete gluposti krajnje je vreme stvarno.
  • Novosađan

    01.07.2022 21:50
    Arogantni
    Gradonačelnik je pobrkao lonćiće i bacio se na arogantno ponašanje
    A zaboravio je da je on zaposlenik svih nas Novosađana i ima da sasluša svakog, pa taman bio i jedan Novosađanin
    A saslušaćeš
  • Pera

    01.07.2022 21:47
    Antic gospodin, Vucevic ...
  • Реља

    01.07.2022 21:20
    Овакав наступ и речник не приличи градоначелнику, шта год да је у питању!
  • dobar los vucic

    01.07.2022 20:58
    odgovor @Limancu
    bice prijatelju most, ne stresiraj se :)
    ali ne na sodrosu
  • Miloš

    01.07.2022 20:57
    Advokat
    Zakon, šta to beše?
    Evo baš se mislim da posečem šumu i da kažem, “izvinite što vas nisam obavestio”.
    Tako je to sa Megatrend kadrom, SPS iz Negotina.
  • Limanka

    01.07.2022 20:39
    Lep primer dobre komunikacije
    Vrlo je demokratski, gradonačelniče, što ne želite da stupite u dijalog sa vrlo stručnim aktivistima.
    Transfer blama osećam na svaku goreizgovorenu izjavu političara.
  • Мирко

    01.07.2022 20:35
    @toša
    Не. Коментар који сте написали нема смисла.
    Ево да објасним, а ко разуме схватиће.
    Кад идемо из Оџака, Бачког Петровца, Темерина, Србобрана, Бечеја ... директ је Булевар Европе, према Руми, Шапцу...
  • Zeka

    01.07.2022 20:31
    režim ozakonio bezakonje
    Ovo vam neće proći. Sama Srbija sebe spasila.
  • G pen

    01.07.2022 20:26
    Ovako, oni koji su prelazili skelom i dalje ce prelaziti skelom jer ih zabole za te ljude jer most se pravi zbog elite sa Popovice i to ne mislim na stare popovicane. Most se pravi kako se ta ,,elita'' ne bi mesala sa vama iz favele koju su oni napravili. Inace, na Popovicu se zida na veliko i na kvarnjaka kao sto se zidalo po Novom Sadu. Primoravaju stare Popovcane da prodaju, tipa da ti odjedanput nikne zgrade oko tvog placa i slicne pakosti. Kao sto favela Novi Sad nije imala odredjeno sta u kom delu se moze zidati tako su dogmizali i do Fruske Gore. A svi fini i posteni dok a ovamo...
  • Dejan

    01.07.2022 20:03
    Molim>?
    Nemoj se igrati Milose! Nisi ti samo predsednik GO NS...razmisli o tome sta radis!
  • A

    01.07.2022 19:59
    Ana
    Nikog od političara i direktora ništa ne tangira samo profit al za sebe, menjaju po potrebi urbanidzičke planove i namenu zemljišta, upropadtiše parkove i ceo grad u betonu, sad i ovu oazu Sodroš. Zna se gde su otišla ta stbla.
  • Mojsije

    01.07.2022 19:57
    Ju ju
    Mirovicu, a ti si strucan??? Ne vuci me za jezik.
  • Borax

    01.07.2022 19:56
    Izbori nisu formalnost
    Još jedna demonstracija arogancije i samovolje. Ruku na srce drugo se nije moglo ni očekivati od osione, tantuz sekte.
  • The Lalosh

    01.07.2022 19:47
    Gradonačelnik
    E moj Vučeviću...
    Tebe ne tangiraju građani Novog Sada.
    Neka ti je na čast gradonačelniče.
    Kakvi god da su ti što protestuju, trebao si da ih saslušaš. Možda ne i poslušaš, ali treba da ih saslušaš.
    Tako bi trebao gradonačelnik da postupi.
    A onda uradi po svojoj svesti i savesti.
    Ovako... Ti protiv njih, umesto zajedno za Novi Sad.
    Na čast i nazdravlje...
  • Лиманац

    01.07.2022 19:38
    Мост ће бити изграђен.
    Захтеви дежурних мрзитеља, лажних активиста и квазиеколога да се обустави градња преко потребног моста неће бити услишени.
    Лева и десна обала Дунава биће спојене велелепним мостом и то нико не може да спречи!

    Живео Нови Сад!
    Живела Србија!
  • Ulični hodač

    01.07.2022 19:37
    Koliko je čak i ovaj Antić prefinjeniji i suptilniji!
  • Matematičar

    01.07.2022 19:35
    Ne tangira ga?
    Jel' to Vučević sastavljao ono zbunjujuće uputstvo na Štrandu?
  • Nsnn

    01.07.2022 19:30
    Glasali smo, uzivajte

    Bahato, oholo, osiljeno, samozivo... NapreDno
  • Talac

    01.07.2022 19:22
    Koliko treba da budes bahat pa da plan branis cinjenicom da je star 70 godina? Grad se prosirio i razvio (prilicno neplanski) i cak i ako je nesto bilo u planu pre 70 godina, to sigurno nije vise aktuelno i treba da se prilagodi novoj realnosti.
  • Slavko

    01.07.2022 19:20
    Slažem se sa Vucevicem što se ovog pitanja tiče pa nece 10 ljudi da odluči umesto 400000 .Ipak su oni pobedili na izborima tako da i odlučuju a nama ko je kriv što smo tako glasali.
  • Xyz

    01.07.2022 19:20
    Za Mirovića
    Treba te ukinuti, samo trošak. I ti i tvoja besmislena administracija.
    Visiš kao privezak, čoveče.
    Novi Sad nije za zelenu čoju.
  • Vucevic_

    01.07.2022 19:19
    Gradonacelnik
    Licna me je sramota zbog svega ovoga. Osecam se jadno i bedno.
  • Novi N.Milenković

    01.07.2022 19:16
    Velemajstorski
    Gospodin gradonačelnik je pravi velemajstor u izvrtanju činjenica. To što je pre 70 godina most planiran na tom mestu stoji kao "argument" tačno onoliko koliko on ignoriše činjenicu da su na prostoru Bulevara Evrope tada živele žabe a danas žive ljudi koje on, po pravilu, ne vidi. I ne samo da ih ne vidi već će sad, izgradnjom "obilaznice" koja ne obilazi ništa jer ide kroz širi centar grada - da im "protera" tranzitni (tj. teretni) saobraćaj.
  • Jelena

    01.07.2022 19:13
    Nestrucni?
    Ovo je neverovatno, pa SNS bratija samo nestrucne ljude zaposljava, da oni nekog etiketiraju kao nestrucne... O tempora, o mores...
  • Joly

    01.07.2022 19:12
    ???
    Da pričamo o pomeranju mosta koji je ucrtan pre 70 godina? Ja ne mogu da učestvujem u tome", navodi gradonačelnik
    Gradonačelniče, kad je već pre 70 godina most ucrtan, što su zgrade tu izgradjene?
    Što se pre planiranja
    i izgradnje zgrada niste setili ucrtanog mosta?
    Što niste upoznali kupce stanova da će im, ako tu kupe stan, kroz prozor moći da podmeću klipove pod točkove vozila?
    Ah, i ja svašta pitam, vi i ne mislite o gradjanima...
  • Gradjevinci

    01.07.2022 18:56
    Antic korektan,pristojan politicar,zna kad treba da prizna gresku. Mirovic i Vucevic bahati,odvojeni od gradjana,ne zele da cuju drugacije misljenje. Nj8h dvojica vode racuna samo o licnim interesima.
  • Građanin Toša

    01.07.2022 18:52
    Ne, Zigore, Bulevar Evrope SA tim mostom i njegovim vijaduktom koji treba da ide skoro do kraja rečenog bulevara nema smisao a još manje svrhu. Bolje ti objasni zašto je dozvoljena gradnja na trasi tog budućeg mosta. Zašto je izgrađen Didulidl i ona visoka zgrada kada se znalo da će tuda ići trasa mosta?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna